روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

113

 از تاب که خسته میشم ، سارا میگه بریم سرسره . یه نگاه میندازم همش مال بچه کوچیک ست . تا بالاخره یکی که از همه بلندتره انتخاب میکنم . از سرسره با سرعت میام پایین . یه لبخندی تحویل آقاهه و خانومه میدم ، هر 3 تامون میخندیم . خانومه میگه احمد اونجاست (پسره سه سالشون رو میگفتنند که فکر میکردنند از این سرسره قرار بیاد )


112

یه بیسکویت میدم به زرافه ، زبون مثلثی و سیاه رنگش رو در میاره و بسکویت رو که ورمیداره ، زبونش میخوره به انگشت شصتم .



111

دو نفر دیگه ناراحتنند ؛ آشتی که میکنند

110

سردرد های عجیب و وحشتناکی دارم

تا الان بی سابقه بوده !

همش به خاطر فکر کردنه و فشارهای روحی .

109

دیشب اومدنند با باباش و خواهرش و مامانش .

دیدارمون همراه با کمی استرس و معمولی و لبخند بود با اعتماد به نفس عالی .

108

مثل غریبه ها نگاهشون کردم

زیر چشمان کودکش  چقدر گود افتاده بود ...

107

پارسال بود که میگفتم کاش میمیردم و همچین حرفی نمیشنیدم .

الان پس از دو تا ملاقات باز دوباره امشب ملاقات میکنیم ، آخ که چقدر دنیا کوچیکه . چقدر زود گذشت .

106

یکسال گذشت از اولین بحث که منجر به ...

خورشید طلوع کرد و غروب کرد .

باور کردنی نبود .


105

عید و سرماخوردگی و گلودرد ، نمیشه جایی بری 

104

امروز روز عرفه هست و همه روزه هستنند جز من .

رفتیم لباس هامون رو دادیم به خیاط .

104

امروز روز عرفه هست و همه روزه هستنند جز من .

رفتیم لباس هامون رو دادیم به خیاط .

103

نهار رو دسته جمعی بیرون خوردیم

102

فردا یه مهمون از سفر میاد پیشمون بعد از یکسال خورده ایی .

حیف که هنوز سرحال نیستم تا برم فرودگاه .

101

چند روز پیش که رفته بودم ، عروسی ؛ و سرمای اون روز باعث شد سرما بخورم .

اما قند تو دلم آب میشد وقتی بچه های مدرسه که 3 ؛ 4 ساله ندیدمشون . میگفتن خانوم تر شدی.

100

دکتر اینقدر مهارت داشت که هنوز حرف کامل نکردم ، متوجه شد و دارو نوشت .

امیدوارم حالم بهتر بشه . عجب خانوم دکتری بود .

99

دلم هوس کرده .

هوس غذاهای ایرانی .

هوس آب و هوای بارونی ایران .


98

عطسه میکنم از ته دل .

سرماخوردیم ، اه که چقدر این روزها فقط ارزمون اینه که خوب بشیم .

97

فردا تولده و هیچ کادویی هم نگرفتم . ..

مثل همیشه

96

جدایی نادر از سیمین ، یه فیلمی بود که دعوا هاش بیهوده بود

95

ما که سرما دوست نداریم بخوریم چون گلومون رو اذیت میکنه اما سرما دوست داره ما رو بخوره .