روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

253

از وقتی اومد توی خونه ، دعوا و عصبانیت ، تا الان که دارم این نوشته ها رو میخونم . م هم بعد از دوش گرفتن از خونه رفت بیرون و گفت شب هم برنمیگردم .  

 

خدایا کمک کن .

252

ماه تیر داره تموم میشه و استراحت نکردم !! چند ماه که خوب نمیتونم استراحت کنم  .

251

تاریخ هم از دستم در رفته . فکر کردم امروز 1 مرداده و به دونفر تبریک گفتم ، و اس ام اس فرستادم .

250

حس نوشتم ندارم ، دومین روزه ماه رمضونه . الان ب اومد و م رو از خواب بیدار کرد و بردتش آرایشگاه . موبایلش هم ازش گرفت . نمیدونم چرا دیگه خسته ام و نیاز به آرامش دارم . از دست همین کارهاست . دوباره باید تلاش کنم .دوباره مشاوره  . اینقدر این روزها همه درگیر دغدغه های زندگیشون هستنند که کسی به فکرش نیست . الان دلم یه جای آروم و خنک و بی دغدغه میخواد .  دلم میخواد نگران کسی نباشم و به اهداف خودم فکر کنم . دیشب پارک رفتم ، خلوت بود و تاب بازی راحت و ن تخت گرفت . 14 روز ننوشتم . پارچه خریدم واسه عروسی ، نمیدونم نوشتم یا نه . چند روز پیش هم رفتیم خرید اما چیزی نگرفتم . دوستم قرار بود بیاد خونمون که پاش آسیب دید و نتونست بیاد . کله پاچه خوردم . اب هم چند روز پیش ماشین گرفته .  

 

اهدافم این وسط داره تباه میشه .

249

تمام دیروز رو با سارا بازی کردیم  .

248

خیلی خوشحالم که ماه رمضون نزدیکه .  

امروز با هم دیگه یه خورده درس خوندیم و فیلم دیدیم .  

فیلم ورد آقایون ممنوع قشنگ بود  و فیلم دختران غم انگیز .

247

دیشب قرار بود یکسری اعمال نیمه ی شعبان رو انجام بدم که اینقدر استرس کشیده بودم و خسته بودم خوابم رفتم  .

246

باز هم استرس ، باز هم استرس ، باز هم استرس .  

خسته شدم از نگرانی و اضطراب .  

کاش هر وقت بیرون میرفت خبر میداد تا دلشوره نگیرم تا شب  . 

امشب خیلی محتاجم به دعا  . 

245

امروز همه ی کارهای خونه ، از جمله خرید و ظرف شستن و خونه رو مرتب کردن و ...  

همه چیز رو من انجام دادم .  

خدایا کمکم کن .

244

۹ تیر ، تولد این وبلاگ بود .. 

با نظر و پیشنهاد دوستی اینجا رو ساختم . 

یادش بخیر ، چقدر کمکم کرد .  

دیشب خیلی شب بدی بود . پر از نگرانی و استرس و اضطراب . شبی شاید سال ها بعد که بیام این نوشته رو بخونم فراموش نکنم .  

وقی استرس داری ، کنترل کارهات از دستت خارج و محبتت هات خارج از کنترل .  

خدایا همه رو به راه راست هدایت کن .

243

آزمایش هات خوب بود ...  

حالم بهتره .  

م درس نخوند  ؛ باید تلاش کنم و صحبت کنم ... برعکس شده . 

خدایا شکرت به خاطر کم کردن استرس .

242

خدایا ، دست هامو میارم بالا ، ازت میخوام  همه ی بیماران رو شفا بدی و کمکمون کن توی راه پیشرفت .   

همه ی نوجون ها رو به راه راست هدایت کن . و کمکم کن تا بتونم کمکشون کنم .   

خدایا .....

خدایا به خاطر دادهات صد هزار مرتبه شکر  ...

241

این 1 هفته همش درد  . 

240

تمام شد موضوع 3 سال و خورده ایی .  

به خاطر دلیل الکی که چه کسی آشپزی کنه  .

239

دیشب کارنامه شون رو دیدم .  

از دیشب تا خالا کسلم و سرم وحشتناک درد میکنه  .

238

امروز خیلی هوا گرم بود و کلاس اموزشی بد نبود . اما خیلی دیر رسیدیم خونه .  

چون عروسی رفته بوددم ، خیلی خوابم میومد .