روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

۱۷۷

بعد از تقریبا ۷ ساعت درس خوندن ، سوال های امتحان ناجور بود . 

حیف زحمت هام ... 

برم جشن عروسی تا کمی خستگی ام در بره .

176

امروز داداش بازی داشت ، هنوز نیومده ببینم چکار کرده .

راستی میدونستید که خوراک اصلی خرگوش کاهو و سبزیجاته ، نه هویچ !

175

تازگی ها صدای خوردن و غذا جویدن ، حالم رو بد میکنه و عصبی میشم .

مثلا صدای سیب خوردن حالم رو خیلی بد میکنه ،

کسی تا حالا اینجوری شده ؟ راه حلش چیه ؟

174

برگشتم خونه ؛ با دیدن ماه زیبا و عکس گرفتن از ماه ...

عصبانی و بداخلاق ؛ منو سرزنش میکنه ، که چراحواسش رو پرت کردی و صحبت کردی ، عصبانی میشم . و همش جواب سر بالا میدم . از اینور خسته گرسنه و چشمام از خستگی باز نمیشد . بعد از بهم ریختن کل کمد و کمک گرفتن از خوهر گرامش ، آرایش فقط یه ماتیک و فر موژه و سورمه  و یه خورده کرم زیر چشم  ساده ی ساده ... با مهمون ها سلام و علیک میکنم و خیلی ریلکس و صمیمی اوال پرسی میکنه و وقتی میره و موقع چایی آوردن همش رو روی خودم میریزم و میسوزم و بعد از تعویض لباس و صحبت و ....

منو با خانم صدا میکنه و میگه چیزی لازم ندارید . و میدونه که کار میکنم و میگه خوبه .

وسایل پذیرایی رو جمع میکنمن و وبلاگ میخونم و خوابم میبره .

173

دعام میگیره ، گفتم انشالله تصادف کنه ، تصادف کرد

جزوء تیم شد ... و اذیتاش هنوز پا برجاست و مخصوصا صبح ها .

از امروز رفتم پیش گلدینا خیلی مهربونه ، داستان اومدنش رو برام تعریف کرد .

از رو پله ها پریدم پایین میگه دخترم 22 سالشه هم سنته .

نگاه هاش مورد پسندم نیست و فرد رو معذب میکنه .

امروز میخواد بیاد دوبار منو ببینه ، و الان که دارم این ها رو تایپ میکنم استاد جلومون نشسته داره سیگار میکشه (بهش قول دادم ایی بیارم )و س ل م پیشمه و داره درس های اداره رو یاداشت میکنه چون امروز روز اخره و کتاب خیلی زیاده و ساعت 6 هم ریاضی دارم .. بعدش هم ساعت 7 تموم که شد کلاس جاوا تشکیل نمیشه و بر میگردم خونه .

شب و روزم اصلا معلوم نیست ، نمیدونم دارم چکار میکنم ، چقدر زمان داره زود میگذره و من بهش نمیرسم . کمبود خواب غوغا میکنه .

خدایا شکرت به خاطر قبولی ...

172

این چند روز پیش ن ه ی بودم ، خیلی معلم خوبیه ، حیف که دیگه پیشش قرار نیست باشم .

۱۷۱

امروز تولدش بود ، اولین نفر بودم که تولدش رو تبریک گفتم .