روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

353

طرف رفته ایتالیا ؛ جنس آورده که اینجا بفروشد !

352

فردا امتحان دارد ، تازه دنبال کتاب و دفترش می گردد ، و تازه می فهمد که دفتر سوالاتش را گم کرده .

351

بچه حالش به هم میخورد و بالا می آورد ،

مامانش کتکش میزند ،انگار که دست خودش بوده و عمدا ..

350

امروز اخرین روز درسی دانشگاه رو تموم کردم ، امشب حس خوبی دارم .


الان من هستم با اینده ایی شاید گنگ ..

نمیدونم کار کنم یا فوق رو ادامه بدم ؟ !

هر دو رو نیاز دارم ، کدوم ؟

349

اعتراف کردن به دوست داشتن ، حس قشنگیه .

348

کمرم دارد از وسط دو نیم میشود ، و پای راستم از درد حتی توان راه رفتن ندارم .

لیلة الرغائب هست ، .. افسوس .


*:- پریود

347

دوست هایی هستند ، که خیلی دلتنگشان میشویم ، باید هر شب (شب بخیر) بگوییم .


چند تا از این دوستان نایاب دارید ؟

346

با بی خوابی الان ؛ چکار مفیدی میشود انجام داد ؟  

 

امان از بی خوابی شبانه ..

345

شب ها بلغم بالا می آورم .

344

سویچ ماشین را خیلی یواش بر میدارد و جیم میشود .

حالا من هستم با سویچی در جیب لباس خواب  !!

343

بیچاره دلم برایش سوخت ؛ مادرش بهش گفته چون صدقه نمیگذاری و نمازت را سروقت نمیخوانی اینطور بیمار شده ایی ...

342

پیرزن به نوه اش می گوید :    کـــــره خـــر ؛  یـــابو   ! !

341

پسرک 18 ساله برای رانندگی گریه میکند و من سویچ ماشینم را به او می دهم .


نمیدانم با چه جزاتی این کار را کرده ام .

340

بالاخره یه تحقیقی که 1 ماه از زمان انتهاش گذشته رو تموم کردم و برای استاد فرستادم ، قبول که نمیکنه هیچ ، احتمالا نمره منفی هم میده .

339

الان من توی کلاسم و بچه ها رفتند شنا ، هر چی هم مدرسه تماس می گیرم کسی گوشی رو جواب نمی ده .


دیشب بارون خوبی اومد ، خیلی خوب و زیاد  .


+: بالاخره جواب دادند ، از زحماتشون تشکر کردم .

338

چراغ سبز است و من مسیر خودم را می روم . ماشینی از لاین دیگری ، خیلی راحت ماشینش را به ماشینم می کشد . و قبل از این که شماره پلاکش را حفظ کنم می رود .

337

به خاطر یه بیرون رفتن ساده کتک می خورد .


آیا برادر بزرگتر چقدر صلاحیت مواظبت از برادر کوچکتر دارد ؟ در حد کتک ؟

336

+ : چرا لاغر شدی ؟


*:  از دوری تو ِ .


------

مکالمه پدر و دختر .

335

توی 10 دقیقه قواعد درس 6 و 7 و 8 و 9 و 10 رو براش توضیح می دهم .

امتحان عربی دارد ، بی خیال تر از او ندیده ام . انگار نه انگار که امتحان دارد .

334

مامانم رو بغل میکنم و میبوسم ، روز مادر رو تبریک میگم .


این مبشه کادوی من برای مادری که خبر نداشت روز مادره .

333

الان چه وقت اسهال و حالت تهوعه .

چکار کنم ؟

332

نم نم بارون میاد ، چقر صبحونه توی این هوا ، توی فضای باز می چسپه .

331

ممنونتم دوستم ، به خاطر درک و کمکت .

330

لبخند می زنم ، آرومم ، استرس های دانشگاه کمتر شده .

استرس های کار هم همین طور .