روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

417

کادو به هم هدیه می دهد .


یه دنیا تشکر

416

خدایا استخاره می کنم ، 

آیا پیشنها کار جدید بهتر هست ؟ قبول کنم ؟


تو داناتری ، کمکم کن .

415

خدا رحمتش کند ، جعفر را .


همین عید قبلی دیدمش و چقدر فرد ساده ایی بود .

414

تصادف صبح گاهی با یه آشنـــا و همکار !


خیلی ناراحتم نکرد چون من مقصر نبودم .

413

حقوقم رو بیشتر کردند و همچنین شغلم رو .

412

همه چی عالی بود

دلم براش تنگ میشه , انشالله که خوش بخت باشه .


خوش گذشت .

411

دارم آماده میشوم ، برای رفتن به آرایشگاه . 

حس های عجیبی دارم ، دلشوره ، استرس ، ترس ، بی خیالی ، دلتنگی ...

همه برای ازدواج دوستم هست .



دیشب اشک ها دست از سرم بر نمی داشتند , همه اش به خاطر فاصله ها بود .


410

در جشن امشب عکاس بهم گفت لاغر شدی .

شب خوبی بود جشن حنا ؛

کلی عکس گرفتم .

409

چهارشنبه مدرک موقتم رو از دانشگاه گرفتم !

یک ماه و نیم دیگه مدرک اصلی رو می گیرم .


هیچ کاری انجام ندادم برای پیشرفت علمی کنم و یادگیری زبان .

نمیدونم دنبال پول و کار باشم یا فکر یه لیسانس دیگر یا در همین رشته ی خودم فوق رو بخونم ؟

408

بلاگفا از دیشب مشکل داره و صفحه رو باز نمی کنه . دقیقا شبیه وقتی که کلی حرف برای گفتن داری و شخصی که گوش شنوا داره نیست .


یک هفته میشه که جز یه جمله چیزی ننوشتم و صحبت نکردم .


الان با کابوس بیدار شدم ، شخصی که فرصت بهش داده شده بود ، هیچی نفعی براش نداشت و 3 سال از عمرش هدر می رفت .

407

همکارم برای نخستین بار تماس می گیرد و صدای خواب آلود من را با صدای پسرک کودکی اشتباه می گیرد .