روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

406


الوعده وفا !

قول یه تیوی رو بهش داده بودم ، امشب رفتیم خریدیم . 1 تومن ، یه هراز کم  .این هم بازی با ارقام هاست با مغز انشان .

405


امروز اولین نوبتم برای بیمارستان بود .

محیط آرام و دیکور آرام بخشی داشت .


فعلا فقط 3 آزمایش خون و رادیولوژی انجام دادم ؛ و اون دو تست دیگر ماه 4 انجام می دهم .


دکتر با متانت خاصش در حرف زدن ؛ تونست استرس منو ازبین ببره . و اینکه دارو مصرف کنم از نو که من نگرفتم .

404

همین طوری , شاید خدایی , شاید شانسی ؛ شاید ..

قبولش کرند برای سال بالاتر !


هر چی بود منو خیلی خوشحال کرد .

403

دیشب از ترس و اضطراب و استرس و حالت تهوع ، تنها کاری که ازش بر اومد ، برای از بین بردن صداهای دعوا و بحث ها این بود که گوش ها رو بگیرد و به زیر پتو برود .


402


امروز روزه ام .


امروز یه قدمی جهت پیشرفت علمی خودم بعد از 3 ماه برداشتم .


البته کلاس زبان رو که نرفتم !

401

فرصت سه باره به پسرک 15 ساله داده میشود .

امیدوارم این آخرین فرستش را بیهوده و اشتباه ، تباه نکند .

400

من برایتان مهم نیستم !

این جمله را پسرکی می گوید که چندی پیش می گفت من دوست دارم در کلاس بمانم و درس نخوانم .


حالا که در کلاس مانده می گوید من برایتان مهم نیستم که راهی پیدا کنید و صحبت کنید من به کلاس بالاتر بروم .

399

خانم بعد از سال ها بیماریش را به دوستش می گوید ،

دوست کنجکاوی نکرد ، رفت با دوستانش . .  .

398

موهام رو لایه ایی کوتاه کرده ام ، چقدر چهره ی جدیدم دوست داشتنی تر شده .

واقعا تغییر مو در روحیه ی افسرده ی فرد تاثیر گذار هست .

397

مادر بزرگ مهمان ماست و چرت و پرت می گوید .

مادر می گوید چیزی گوش نده ، حواست به مادر بزرگ باشد که فکر کنم کم کم می خواد بمیرد !