روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

452

حالا که خودش نمیاد من باید پیداش کنم

باید به فکر پیدا کردن همسر اینده ام باشم .

تا دیر نشده ... پدر هم دیشب تذکر داد که به امید مادرت نشین که برات همسرس پیدا کنه .

451

عزیز دوردونه ی سرکار .. خانومی که از لحظه ی ورود بهم میگفت من رو ماما صدا کن .. مدیریت جای دیگه ایی تحویل گرفته .

دیگه قرار نیست ببینمش .. مهربونی هاش تا همیشه مونده گار هست .

450

دو ماه پیش ارنج دست چپش شکست .. حالا ارنج دست راست .

باریکلا ..

449

همین پست قبلی در موردش نوشته بودم .. 

چه زود سکته ی مغزی سراغش اومد 

چه زود قدرت تحرکش از دست داد و ناتوان شد 

همه در تکاپوی جمع آوری اطلاعات  از طرز نگهداری مادربزرگ ناتوان و فلج هستند .. بعضی ها با سنگ دلیشون خیلی خوب خودشون رو  این سه روزه  نشون دادند. 

ممم .. مادربزرگ پیر و چاق رو  چند نفر لازمه ازش نگهداری کنند ؟  سه بار پامپرزش  رو عوض کردن و سه وعده غذا دادن چقدر از وقت گرفته میشه .. 

448

بعد از مدت ها سختی ، بالاخره توی حیاط ، حموم و اتاق واسه مادربزرگ درست کردن ، تخت و یخچال و کمد رو هم گذاشتن .

مادربزرگ از این به بعد قرار هست بقیه ی زندگیش رو توی همین اتاق بگذرونه .

میگن پیر شی اما نوبتی نشی

بالاخره مادربزرگ از نوبتی بودن بین خانه های فرزنداش نجات یافت . ولی فکر کنم خیلی طول بکشه تا راضی بشه و اتاقش رو دوست داشته باشه .

447

امروز برای اولین بار پوست صورتم رو تمیز کردم و بعدش ماسک طلایی رو امتحان کردم

به ناخن هام رسیدگی کردم و بهشون حالت داد پیرایشگر

موهام رو با روغن تقویت کردم

لاک زدم

ابروهام رو مرتب کردم

چقدر همین کارهای کوچک روی بهبودی روحیه ام تاثیر گذاشته  لازمه توی برنامه ی ماهانه ام بچینم