روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

366


کتاب های ارشد رو دانلود میکنم که کم کم شروع کنم به خوندن .


*  خدایا به امید تو

366

تو حالم رو به هم میزنی از این که حرف بابات رو گوش میدی .  

365

سیگار  ال اند ام ، میکشم با الهام .


هیچ حسی نداشت .

364

رای دادیم.

شما چی؟

363

اس ام اس ها رو پاسخ میدم امیدوارم رسیده باشه .

از دست این مخابرات

362

امتحان ریاضی را خوب نداده ، می گوید : من از همون اولش گفتم تجدید میارم و قوبل نمیشم .


مادربزرگ شروع کرده به غرغر کردن که بخون ، ..

این وسط من سردرد گرفتم .

361

دوست دارم بدانم ، تفریحات پسری که از شب تا صبح بیرون از خانه با دوستانش  می ماند ، چیست ؟

به نظرم بی معنی ست این همه ساعت رو دور از خانه ماندن و دیگران را نگران کردن .

360

تازه متوجه شدم ، باد چرخ ماشین ، به خاطر میخ کوچیکی که توش رفته بود ، بادش رو کم میکرد ..

همش فکر میکردم به خاطر درست پارک نکردن و گرما اینطور میشه .

359

دیروز نبودن برق ها باعث شد ، دور هم بنشینیم و از با هم بودن لذت ببریم .

خوردن کباب ، بالا پشت بام، خیلی لذت بخش بود .

358

درمورد خواستگار تحصیل کرده صحبت می کنند .


می گویند کدبانو هستی ؟


357

اشتباهی از کلاس قران تماس می گیرند ، و این شاید شروعی دوباره ایی ، برای کلاس قران خواهد بود .

356

کتابـــمان چـــاپ شــــد

355

آخرین امتحان را با نیم ساعت خواندن ، خیلی خوب دادم .

قرار است امروز برای تحویل کتاب پروژه برویم ، اما اماده نیست .. باید تا فردا صبر کنیم .


دیشب مهمانی به خانه ی جدید خوب بود و خیلی زحمت کشیده بود .


حس یه فردی که آزاد و رها است را دارم .

354

فردا اخرین امتحان هست ؛ اگه سردرد ما را رها کرد ، میتوان درس خواند .


*: خداحافظ دانشگاه

*: سلام استراحت