روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

193

همه میخواییم جمع بشیم و دور هم باشیم شام ، به دو مناسبت .

اصلا حسش نیست .  انگار که زوره .

192

روز غمناکی بود ، چون از بینشون میرم ، میرم یه جای جدید .

دلتنگشون میشم . ؛ همشون تعجب کرده بودنند و ناراحت بودنند و من لبخند میزدم ، لبخندی غمگین . و با شوخی پاسخ سوالشون ، این که چرا میخوام برم ، جواب میدادم : "چون دوستم نداشتید "

191

خوشم نمیاد کسی به وسایلم شخصی ام دست بزنه . مخصوصا کمدم .

190

با آدم ، مثل آدم رفتار میکنند ، با حیوان مثل حیوان .

با انسان مثل حیوان رفتار نمیکنند .

باباش چنان کتکش زده که صورتش خون اومده ...

اگه توانایی ندارید که بچه تربیت کنید ، از مشاور کمک بگیرید ، اگه وقتش رو ندارید بچه نیارید ، بد میگم ؟

189

کلاس رو من اداره کردم ، و موافقت خودم رو برای کار جدید اعلام کردم . 

امشب شب حناست و مامانمی نمیدونم کجاست ؟ 

189

کلاس رو من اداره کردم ، و موافقت خودم رو برای کار جدید اعلام کردم . 

امشب شب حناست و مامانمی نمیدونم کجاست ؟ 

189

کلاس رو من اداره کردم ، و موافقت خودم رو برای کار جدید اعلام کردم . 

امشب شب حناست و مامانمی نمیدونم کجاست ؟ 

189

کلاس رو من اداره کردم ، و موافقت خودم رو برای کار جدید اعلام کردم . 

امشب شب حناست و مامانمی نمیدونم کجاست ؟ 

188

سرجلسه که استاد در رو واسم باز گذاشت تا هوا خفه نباشه و سرفه نکنم و بعدش هم امتحان عملی ازم گرفت و از استرس همه اش رو خودم توضیح دادم ، نگذاشتم ازم سوال کنه .

187

یه دعوا توی دانشگاه دیدم که ، تا چند دقیقه از ترس دستام میلرزید . 

186

میریم لب دریا ، فقط چند قدم میزنم ، زیز نم نم بارون .

هوا به سرفه ها اجازه نمیدهنند .

185

رعد و برق میاد و نورش تمام فضای تاریک خونه رو لحظه ایی روشن میکنه .

گاهی بیرون رو نگاه میکنم ..

وضعیت ریه هام جالب نیست .

امشب عروسیه زینبه و من اینجا نشستم .

184

گاهی خستگی لذت خیلی چیزها رو ازت میگیره .

همه چی روی دور تند افتاده . 

183

خبر مسافرتشون به گوشم میرسه ، هیچ حسی ندارم .

چقدر زود گذشت ! چقدر ظرفیت آدم ها تغییر میکنه . 

182

بهار هم اومد و مریضی ما هنوز تموم نشده ! دیروز فقط روز ، روز استراحت بود .

181

هیچی نخوندم ، نمیدونم سر جلسه ی امتحان چکار خواهم کرد .

بعدا نوشت :- 5:26 . امتحان آسون بود ، خدایا شکرت ، الان تفریح میچسپه .

180

آسمان ابریست ، کاش باران ببارد و بشوید دلتنگی ام

بشوید اشکهایم و خستگی ام را .

179

چه خوبه یه دوس داشته باشی گاهی مثل امروز بهت کمک کنه .

7 فروردین هم رسید و روز و شب ها  داره پشت سر هم میگذره چه زود ... 

هنوز فکرم مشغول پست قبلیه .

178

بوی سیگار به مشامم میخوره ، 17 سالش بیشتر نیست ، این اولین نخ سیگارشه ، کاش یه راه حلی میدونستم .