روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

329

میاد کلی حرف میزنه و نصیحت میکنه و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت می چینه .

چیزهایی که همش میدونستم .


که بعد از مدرک چکار کنم .

328

براش بستنی می یارن ، چون تازه عمل کرده بینیش را .

خوش به حالش

327

لباسشویی خانه را او خرید ؛ اویی که خیلی وقت است که از خانه رفته و بی اهمیت است !

326

نگذاشت بروم خانه , تا برنامه ها را نصب کنم

اخرش با دلسوزی گفت میخوایی بری برو .

226

از بیرون که برگشته ، بوش سیگاره .

18 سالشه ..

نمیدونم با چه زبونی باید بهش فهموند که سیگار خوب نیست ..

325

میگه میخوام با دوستام برم کفش بخرم .

با یه ماشین شاستی بلند طلایی رنگ رفت و دست خالی برگشت !

324

کتاب های جدید شروع کردیم امشب .

323

دفاع تغییر کرد ، افتاد برای فردا !

322

اومدیم برای دفاع ؛

استاد گفته 1 ساعت دیگه می رسم دانشگاه !!

321

پروژه تمام شد


آخیــــــــــش !


فردا دفاع ...

321

از صبح ساعت 6:30 روی پروژه کار کردم تا الان که عصر هست تموم کردم !

هورااااا

320

از دیشب تا حالا دارم روی پرژه ی پایان تحصیل کار میکنم . 

تموم نمیشه ، خسته شدم ، حالت تهوع گرفتم اینقدر که به مانیتور نگاه کردم

319

رفت مسافرت ، چقدر دلتنگی بده . 


امیدوارم بهش خوش بگذره . 

318

تمام طول روز رو با هم روی پروژه کار میکنیم .

باران نم نم می بارد ! سه فروردین است.