روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

170

دیروز ولنتاین بود و من و س با هم رفتیم بیرون و اونجا بچه ها رو دیدم و خیلی خوشحال شدم. 

رسیور رو چند روز پیش خراب کردمو تی وی نداشتیم ! 

محمد طه به دنیا اومد چند روز پیش روز 4 شنبه فکر کنم .

169

بالاخره کامبیوتر دار شدم ....  

کار هم یه دو روزیه که تعطیلم تا 1 ماه دیکه تا ببینم خدا جی میخواهد .

168

همه دارن شام میخورنند ؛ من میترسم بخورم و سرفه کنم . 

امروز ابتهال کفت لجبازى . و مدیر هم کفت تا ببینیم ماه 3 جی میشه . 

برادر سمی هم فوت کرد .... 

کنفرانس و همه جی عالی تموم شد . نوبت هم بیش متخصص کرفتم .  

درس هم کمی بیرسیم از مح و با حمو هم کار کردم اما هنوز مونده و دیکه حوصله ندارم . 

خودم هم امتحان محاکا این هفته دارم و او بی هم کمی نفسم کرفت و خوب ندادم  . 

میکذرد .......... 

لبتاب ف الان دستمه .