روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

376

اینقدر جیغ جیغ میکنم که گلوم درد می کند .

ماه رمضان قرار نبود عصبی بشم ، بدجور .


خدایا ببخش ، آرامم کن .

375

یه اصل توی زندگیم این بوده که : از هر چیزی که بهم آسیب میرسونه ، دوری کنم .


هر چیزی ناراحتم کند و مانع از پیشرفتم بشود ، هر کاری که سودش کمتر و ضرر بیشتر رو رها کنم .

الان وضعیتم مثل فردیه که خواست به کسی کمک کنه ، دستش رو گرفت ، و همین طور که خواست او را بالا یکشد ، خودش هم در حال غرق شدن هست . الان نه میتواند او را که همه ی امید اوست رو رها کند و هم نمیتواند شاهد غرق شدن خودش باشد .


شرایط جوری تغییر کرده که این اصل رو زیر پا گذاشتم ..

374

از این که پدرم بر سر سفره ی افطار ، برای خواهرم غذا میکشد ،

ته دلم دوست دارم به من هم محبت کند . 

373

من تازه از سه مصاحبه ی کاری برگشتم .


کـــــــــه هیــــــــــچ کــــــــدوم نتیجه نـــداد !

372

تولد دوسالگی وبلاگم مبارک

دو سال پیش به پیشنهاد دوستی اینجا رو ساختم .

371

یه بچه ی کوچیک دارد  ؛ دوباره باردار هست ,

نمی دونم چرا اصلا به فکر تربیت بچه اول نیستند ؛ و فکرمیکند حتما باید بچه ی دومی داشته باشد .

370

یه زمانی میگفت بی سواد ، چی بلدی ، الان همسر خودش ...

عجب دنیاییه .

369

فردا تعطیل رسمی اعلام شد .

خب ، فردا رو تنها استراحت میکنیم

368

با هم منچ بازی میکنیم ، مادر و برادر ، جرزنی میکنند و من آخر میشوم .


خدایا این لذت های کوچک را از ما نگیر .

367

همه خانه را برای پیدا کردن ، کلید ماشین اش می گردد .

بعدا ، فکر میکنید کجا پیدا شد ؟

توی جیبش