روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

روزگار خرگوشی خانوم

همین که میبینید

292

معده ام درد میکنه   از استرس .  

برای غذا خوردن و خوب شدنش هم ناز میکنه و لجباز هست .

291

از امروز عصا دار شد  ، الان میخوام ببرمش بیرون .

289

پاش رو کج گرفتنند . الان در راه هستنند .

287

روز اول کار بد نبود . خیلی از کارکنان رو دیدم و خیلی ها رو هم که دیگه نمی بومدنند .

287

دیشب با فاطمه رفتم و چادر سفارش دادم ، هنوز لباس شب هم مونده ...   

از بی خوابی دارم میمیرم .. 

 

خدایا انشالله همه چیز خوب پیش بره ، ...  

ممنون

286

دیشب براش کامنت گذاشتم ، امیدوارم هرچه زودتر حالش خوب بشه .

285

از امتحان کامپیوتر جا مونده ، و ازش امتحان دیگه گرفته نمیشه . گواهی پزشکی خودش نگرفت و به دکتر گفت که چیزیم نیست . دکتر خیلی جلو خنده اش گرفته بود آخرش هم خندید .

284

با سوسن همین الان صحبت کردم - محمد پیششون بود و باعث شد که من باهاشن صحبت کنم .  

صدای سوسن چقدر ناز و زیبا بود ، آخرین بار که باهاش صحبت کردم کلاس چهارم بودم  .

283

یک ماه دیگه همین شب جمع۳ تفر ما سه تفر خواهد شد .  

درس ها رو با هم مروز کردیم بقیهاش توکل به خدا .  

امروز کلی رانندگی کردم ..

دایرو دیدیم . خشره هم    همین طور ..

282

کامنتش خیلی تعجب آور بود - غم انگیز .

281

فردا میخوام ببرمش امتحان بده - روز بعدش هم مح رو باید ببرم . 

امشب سارا اینحاست . با مریم و مح فیلم دیدم و خواب رفت .

280

دیشب اینقدر اتفاق بدی افتاد که صبح از خواب بیدار شدم فکر میردم کابوس دیدم و همش خواب بوده ..

279

تازه از خونه ی داییم برگشتم ، ... بد نبود .  همین که لحظاتی رو یه چیزهایی که ناراحتت میکنه رو فراموش کنی خوبه .  

لباسم رو دادم به خیاز بدوزه ..

278

تلفنش زنگ خورد ، برداشتم یه خانمی گفت : ببخشید اشتباه زنگ زدم خواهر ، قطع کرد .

277

اول شهریور هم از راه رسید ... 

امتحانات و استرس ها .... 

خدا رو شکر که مثل پارسال نیست ..

277

اول شهریور هم از راه رسید ... 

امتحانات و استرس ها .... 

خدا رو شکر که مثل پارسال نیست ..

276

روز اول عید که یکشنبه بود ، شبش کمدم رو تمیر میکردم که اسپری رو دید و خیلی شوکه شد سارا .